Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Giżycku
Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.
W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).
Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.
Sposoby przekazania informacji
Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Giżycku można:
-
wysłać na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Giżycku, ul. Aleja 1 Maja 26, 11 – 500 Giżycko. -
złożyć osobiście w Recepcji Komendy Powiatowej Policji w Giżycku, ul. Aleja 1 Maja 26, 11 – 500 Giżycko. Recepcja Komendy Powiatowej Policji w Giżycku czynna jest od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godz. 7:30-15:30.
-
przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: komendant@gizycko.ol.policja.gov.pl
-
przesłać na skrzynkę ePUAP
Obowiązek informacyjny RODO
https://gizycko.policja.gov.pl/o06/ochrona-danych