Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Giżycku

Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Giżycku

Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).

Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.

W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).

Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.

Sposoby przekazania informacji

Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Giżycku można:

  • wysłać na adres:

    Komenda Powiatowa Policji w Giżycku, ul. Aleja 1 Maja 26, 11 – 500 Giżycko.
     
  • złożyć osobiście w Recepcji Komendy Powiatowej Policji w Giżycku, ul. Aleja 1 Maja 26, 11 – 500 Giżycko. Recepcja Komendy Powiatowej Policji w Giżycku czynna jest od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godz. 7:30-15:30.

  • przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: komendant@gizycko.ol.policja.gov.pl

  • przesłać na skrzynkę ePUAP


Obowiązek informacyjny RODO 

https://gizycko.policja.gov.pl/o06/ochrona-danych

 

 

 

Powrót na górę strony